Sunday 17 April 2016

SUPERHERO

Ironman antara watak superhero yang saya minat sangat-sangat. Yang kedua, saya minat Superman. 
Yang ketiga saya minat Batman. 

Kenapa lebih berminat Ironman berbanding watak-watak lain? 

Sebabnya ; 
1. Ironman berwarna merah. Saya miiinaaat tengok superhero dengan costume berwarna merah. 

2. Saya suka watak superhero yang nampak sombong dan nakal.

3. Saya suka watak superhero yang kaya-raya...hahaha mata duitan. 

4. Saya suka watak superhero yang cerdik. 

5. Saya suka watak superhero yang boleh terbang........ 

Sebenarnya, superhero yang memang super-super hero dalam hidup saya adalah suami saya. 

Walaupun dia tak boleh terbang, tapi dia boleh bawa saya terbang naik kapal terbang..hahaha. 

Juga, walaupun dia taklah kaya-raya, tapi cukup segala keperluan, hidup pun agak senang dan suami saya memang sangat cerdik, sangat nampak sombong (muka brutal)...dan kadang-kadang cukup nakal. 

Satu je tak ada persamaan dengan Ironman, suami saya rasanya taklah suka sangat dengan warna merah...rasa-rasanyalah. 

By the way, I love you so much hubby.....you are my Real Superhero! 
Sarang heyo! 
Chan Rak Te! 
Nyong sukak banget karo kue! 
Jet 'aime!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...